Een berichtje uit Kos! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharon Leeuwen - WaarBenJij.nu Een berichtje uit Kos! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharon Leeuwen - WaarBenJij.nu

Een berichtje uit Kos!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

16 Juni 2013 | Nederland, Rotterdam

Heey iedereen! Hier weer is een berichtje!

Het gaat hier nog steeds goed met me. Heb het nog steeds naar me zin hier. De tijd vliegt hier echt voorbij ik zit hier ondertussen alweer anderhalve maand!

Maar goed in de vorige reisverslag had ik jullie verteld dat ik was verbrand na mijn vrije dag. Nou ik kan zeggen een week later heb ik mezelf overtroffen! Ik had me eigen goed ingesmeerd deze keer maar ik ben helaas in slaap gevallen... toen ik 3 uur later wakker werd was ik zo rood als een tomaat. En omdat ik zo verbrand was ben ik gelijk gaan vervellen dus kortom het beetje bruin dat ik was geworden was uiteraard weer weg. Een week later toen ik weer mijn vrije dag had was ik nog steeds rood! En omdat er die dag een harde en sterkte wind stond hebben we besloten om naar de hammam te gaan. Deze verkopen wij ook als excursie en ik moet zeggen ik kan het zeker aanraden het was heerlijk! :) Ze gaan me vast nog vaker zien deze zomer.

Inmiddels ben ik tijdens me andere vrije dagen dat ik naar het strand of zwembad ging niet meer verbrand dus we boeken vooruitgang. Inmiddels begin ik ook een beetje bruin te worden ( op me gezicht na uiteraard die is nog steeds wit).

Verder zijn mijn ouders en oom en tante een weekje langs geweest. Dus dat was ook erg leuk:) En ik heb me voorraad uit Nederland weer binnen ik heb voorlopig voldoende oude kaas, pindakaas en hagelslag. Toen me ouders er waren heb ik ook een extra dagje vrij gekregen dus ik heb heerlijk twee dagen aan het zwembad kunnen hangen. Mijn ouders en oom en tante zijn woensdag weer vertrokken maar wel met een grote vertraging en uiteraard had ook ik die nachtvlucht. De vlucht zou officieel om 1:10 uur vertrekken en om 6:10 is de vlucht pas geland in Kos . Ik was die dag om 9 uur in de ochtend begonnen met werken dus ik was gesloopt na die dag want wij moesten uiteraard nog de nieuwe gasten naar hun accomodaties brengen en daarna had ik nog een aantal info's/bezoeken. Daarna heb ik in de middag even een aantal uurtjes geslapen en om 5 uur moest ik weer op kantoor zijn om de andere avondvlucht binnen te halen.

Ook nog een leuke verrassing gehad. Rond eind augustus komen me moeder, tante en inge een weekje langs! Erg leuk had ik niet verwacht! Dus ik ben alvast maar weer begonnen om een bestellijstje te maken.

Inmiddels heb ik andere hotels gekregen om te bezoeken. En deze bevinden zich aan de andere kant van het eiland. (nou is het eiland rond de 52 km dus das niet al te groot). Dus nu scheur ik echt overal naar toe met me auto:). Ik had verwacht dat file parkeren nu wel iets makkelijker zou gaan aangezien deze auto toch wel een stuk kleiner is dan de auto van me vader. Maar helaas het is nog steeds drama. Ik ben denk ik gewoon niet voor file parkeren gemaakt.

Sommige mensen vroegen om me address:

V-tours
Marmaroto
85300 Kos

Dit is het address van ons kantoor.

Nou ik ga maar weer is stoppen ik heb een half boekwerk getypt geloof ik.

Tot de volgende keer xxx






  • 16 Juni 2013 - 18:57

    Willy:

    Hihihi kom maar op met die bestelling, kan ik tenminste mijn Supergave trolley weer gebruiken.....;-)
    Zal ik dan eind oktober nog een weekje komen met lege koffers zodat ik je kan helpen om alles weer terug te nemen naar Nederland..., vind ik echt niet erg hoor!!!!!
    Xxxx tante...

  • 16 Juni 2013 - 20:54

    Anita :

    Nou ik ga ook maar een trolley aan schaffen zoals Willy,
    Gelukkig komen we met zijn drieën want ik mag nu geen 30 kilo meenemen haha,
    Mijn koffer is nog nooit zo licht geweest als op de terug reis!
    Doe ze allemaal de groetjes!
    Xxxx mam

  • 17 Juni 2013 - 18:55

    Ingerrrrrrrrrrrrrrrr:

    hey wijfi

    was dat een verrassing of niet,gelukkig was ik er niet anders had ik zeker in mijn hystisrika versproken haha,maar omdat jij met je dagen zit en je mamsi nu al nerveus is en was toch maar vertellen haha
    dus kom maar op met je verlanglijstje.
    nou ik zie die hammam ook wel zitten alleen zijn wij niet van jouw arke.....maarre er valt toch wel wat te regelen hoop ik.
    nu ik ben aan het aftellen heb er zin in en tot gauw.

    liefs ingerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr(vergeet die r toch eens niet haha)

    p.s maxime baalt dat ze niet mee mag haha

  • 18 Juni 2013 - 21:58

    Mirella:

    Hey meis ,
    Hihi leuk hoor dat je ma en tante en inge langskomen hihi vinden ze zelf ook heel leuk haha zoals hier boven staat

    Tjah insmeren tot je een ons weegt en misschien over een tijdje verkleurt je gezicht nog hoop ik voor je !!!

    En dat inparkeren blijft een ramp maar blijven oefenen ooit komt dat goed
    Weer leuk om te lezen dat het verder goed gaat

    En heel handig dat adres

    Geniet ervan en we facetimen snel

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2013

Over de helft...

16 Juni 2013

Een berichtje uit Kos!

15 Mei 2013

Kos

26 April 2013

Bijna
Sharon

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 4557

Voorgaande reizen:

17 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: