Bijna - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharon Leeuwen - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharon Leeuwen - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

26 April 2013 | Nederland, Rotterdam

Volgende week is het dan zo ver! Donderdag stap ik op het vliegtuig naar Kos. Op Kos ga ik de komende maanden werken als hostess.

Ik heb er erg veel zin in en ben benieuwd wat ik allemaal ga meemaken en beleven.

De eerste uitdaging is al begonnen namelijk me koffers inpakken. Wat een drama! Officieel mag ik 40 kilo meenemen ( waar ik uiteraard erg blij mee ben). Tot dat ik van de week me ticket binnen kreeg. Op me ticket staat namelijk dat ik comfort class vlieg met Arke Fly kortom dat betekent nog 5 kilo extra!

Het meeste is inmiddels wel ingepakt nog een paar laatste dingen en dan ben ik er helemaal klaar voor en hopelijk zonder overgewicht. Ondertussen ben ik ook van iedereen een beetje aan het afscheid nemen.

Donderdag ga ik om 14:45 de lucht in. Op deze blog ga ik proberen om mijn belevenissen allemaal bij te houden.


X Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2013

Over de helft...

16 Juni 2013

Een berichtje uit Kos!

15 Mei 2013

Kos

26 April 2013

Bijna
Sharon

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 4557

Voorgaande reizen:

17 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: