Bijna - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharon Leeuwen - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharon Leeuwen - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

26 April 2013 | Nederland, Rotterdam

Volgende week is het dan zo ver! Donderdag stap ik op het vliegtuig naar Kos. Op Kos ga ik de komende maanden werken als hostess.

Ik heb er erg veel zin in en ben benieuwd wat ik allemaal ga meemaken en beleven.

De eerste uitdaging is al begonnen namelijk me koffers inpakken. Wat een drama! Officieel mag ik 40 kilo meenemen ( waar ik uiteraard erg blij mee ben). Tot dat ik van de week me ticket binnen kreeg. Op me ticket staat namelijk dat ik comfort class vlieg met Arke Fly kortom dat betekent nog 5 kilo extra!

Het meeste is inmiddels wel ingepakt nog een paar laatste dingen en dan ben ik er helemaal klaar voor en hopelijk zonder overgewicht. Ondertussen ben ik ook van iedereen een beetje aan het afscheid nemen.

Donderdag ga ik om 14:45 de lucht in. Op deze blog ga ik proberen om mijn belevenissen allemaal bij te houden.

X Sharon