Kos - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharon Leeuwen - WaarBenJij.nu Kos - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sharon Leeuwen - WaarBenJij.nu

Kos

Blijf op de hoogte en volg Sharon

15 Mei 2013 | Nederland, Rotterdam

Heey iedereen,

Hier een verslagje uit Kos. Morgen ben ik hier alweer twee weken! De tijd gaat erg snel en tot nu toe bevalt alles goed. Vandaag me eerste dagje vrij gehad dus heerlijk naar het strand geweest ben helaas wel een beetje verbrand maar goed wat nu rood is over een paar dagen bruin.

De eerste week heb ik vooral met collega's meegelopen en gekeken hoe alles gaat en ik ben ook op excursie geweest want dan kunnen we er beter over vertellen en verkopen. De excursies waren erg leuk en nu gelijk ook veel van eiland gezien. Ik heb hier een eigen auto en hiermee scheur ik het eiland over. Het was nog even lastig om de auto te krijgen want de meneer van de auto verhuurbedrijf kwam tot de conclusie dat ik 19 was.... Nou ben ik niet goed in rekenen maar mijn leeftijd weet ik toch echt wel. Maar goed nadat ie een rekenmachine had gepakt en op zijn vingers had geteld kwam die ook tot de conclusie dat ik toch echt 20 was.

Inmiddels bezoek zelf al mijn eigen hotels en geef ik ook al welkomstbijeenkomsten. Verder doe ik ook al transfers. In het begin was ik erg zenuwachtig maar het gaat nu steeds beter.

Van de week ook uit geweest in de barstreet was erg leuk was rond 4 uur thuis en om kwart over 6 ging me wekker alweer want ik moest naar de luchthaven.

Morgen ga ik in mijn eentje naar de luchthaven dus ik ben benieuwd hoe dit zal gaan!


xxx Sharon

  • 15 Mei 2013 - 19:42

    Mirella:

    meis, hihi eindelijk dat verslag hahha , leuk hoor die eigen auto !!
    lukt het parkeren ook hahha , tjah tellen is een vak apart.
    gaat vast en zeker goed hoor zelf naar de luchthaven
    you can do it . heel veel plezier daar en spreek je snel weer via de app
    binnekort maar effe skypen hihi xx

  • 15 Mei 2013 - 20:28

    Anita En Erik :

    Hè meis,

    Leuk je reisverslag dat word goed aftersunnen dan maar,
    Veel succes op de luchthaven

    Liefs en knuffel van poemba
    xxx

  • 15 Mei 2013 - 21:26

    Nina:

    Moeder!!

    Goed te horen dat je het naar je zin hebt! Die auto is natuurlijk ideaal!!
    Eeeennn niet te bruin worden hoor..! Ik ben al zo wit en als ik dan dalijk paar dagen naast jou loop geef ik helemaal licht haha! Ik hoop dus dat je een goede zonnebril hebt!

    Spreek je snel!
    xxx,Je dochter

  • 15 Mei 2013 - 22:12

    Inger From Ijmuiden Aan Zee:

    Hey wijfie

    Zo te horen of lezen heb je het wel naar je zin,en rol je van barstreet zo naar ee airepoort haha.
    Nou wij hebben ook plannen om naar kos te gaan,dus tips zijn welkom,maar verblijf jij nu.
    Nou have tun en we mailen gauw,straal de zon ff naar nederland oke.

    Groetjes van iedereen hier

    Xxxxxi inger en de crew

  • 16 Mei 2013 - 06:24

    Nico:

    Hey sharrrr

    Klinkt als of je het er echt naar je zin hebt.
    Wel leuk werk zekrt het gedeelte over eiland crossen haha.

    Wel jammer wer krijg je zonnebrand mee en toch verbranden....... hihi

    Veel plezier daar en gr van mij en evelien

  • 16 Mei 2013 - 19:16

    Je Liefde In Ibiza:

    Sharrrrrr,

    Fijn om te lezen dat alles ook oke is bij jou daar op t eiland!!

    Ga zo door ennnuh hou je t een beetje rustig daaroo :p!

    We moeten trouwens even weer skypen binnenkort!
    Lucky you met je auto, ik ben bang dat ik voorlopig geen auto zal rijden.. al hoop ik een x een auto te kunnen huren.

    Liefsss en muchas suerte!!! Xxxxx Lydiaaa

  • 18 Mei 2013 - 22:45

    Willy:

    Hey nichtje, heb je al een leuke wandelroute voor tante uitgestippeld........
    Liefs van ons en toitoi...zorg goed voor jezelf!!! Xxx

  • 20 Mei 2013 - 17:57

    Oma:

    Hallo meisje ik ben nu bij tante wil met de katten gaat het redelijk en met jou gaat het ook goed hoor ik nou veel liefs oma

  • 20 Mei 2013 - 20:06

    Tante Ria En Ome Huug:

    Hallo Sharon, we zijn blij dat het allemaal goed gaat met je daar! We wensen je nog heel veel plezier. Groetjes van tante Ria en ome Huug xx

  • 17 Juni 2013 - 12:09

    Oma:

    Hoi Sharon,

    Hier oma, ik heb je reisverslag gelezen, ik vond het hartstikke leuk. Ik ben blij dat je het naar je zin hebt...

    Liefs oma xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2013

Over de helft...

16 Juni 2013

Een berichtje uit Kos!

15 Mei 2013

Kos

26 April 2013

Bijna
Sharon

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 832
Totaal aantal bezoekers 4540

Voorgaande reizen:

17 Maart 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: